Tento tvar je mix tvarů Delta a Bow využívající výhod jich obou. Nabízí tak spoustu energie a zvyšujícího se výkonu reagujíc na povely jezdce, automatické zvednutí z vody i maximální čas strávený ve vzduchu. Tvar Delta-Bow se snadno ovládá už při nízkém až středním tlaku na baru a je ideální pro jezdce, kteří vyznávají freeriding, big air skoky nebo freestyle.
Design s pěti vzpěrami vytváří velmi silný a robustní rám konstrukce který je potřebný právě pro draky s větším rozpětím křídel ve tvaru Delta-Bow. U vysoce výkonných big air draků, jako je právě Hyper je zásadní, aby drak udržel svůj tvar a to za jakýchkoli podmínek. A toho lze nejlépe dosáhnout podporou pěti vzpěr.
Jsme nesmírně hrdí na to, že používáme více než 98% obalů našich výrobků z recyklovaného papíru. V posledních letech jsme na tom tvrdě pracovali a téměř všechny plastové obaly jsme nahradili papírem. Všechny draky a desky tak nyní dodáváme bez plastových obalů v plně recyklovatelných krabicích.
Ventil Airlock přináší snadné a rychlé nafouknutí a vyfouknutí draka. Pro větší pohodlí se hadice pumpy připojuje do ventilu jednoduchým pohybem a zůstává bezpečně připojena během celého procesu nafukování. Už žádné zbytečné násady!
Každá přední část hlavního banu má zesílený šev překrytý vrstvou pevného Dacronu. To tvoří čtyři celkové vrstvy Dakronu ve švu v horizontálním směru. Tato výztuž neprochází svislými švy, protože ty již mají čtyři vrstvy dacronu, které šetří váhu a vytvářejí rovnoměrné rozložení zatížení na všechny švy náběžné hrany.
Posunuli jsme zadní vývazy, které připevňují šňůry přímo na hlavní ban. Nová poloha připojení vyvíjí menší tlak na celou konstrukci a vytváří tak mnohem přímější odezvu a rychlejší otáčení draka.
Dvojitá vrstva Triplex trojitého Ripstopu na odtokové hraně snižuje ve srovnání s tradičně používanými těžkými materiály hmotnost celého draka. Současně vytváří rovnoměrné napětí odtokové hrany a snižuje její fletrování. Jde o čisté minimalistické řešení s úsporou hmotnosti a prodlouženou životností produktu.
ARPTEX se nachází na samém vrcholu oděruvzdorných polyamidových textilií a právě proto byl vybrán jako nejvhodnější materiál k ochraně draků CrazyFly na těch nejvíce namáhaných místech. Tato high-tech tkanina vyrobená v Itálii zvládne spoustu nešetrného zacházení, aniž by se jakkoli poškodila. Oficiální číslo je 100 000 kontaktů s abrazivním povrchem, než se kvalita materiálu začne snižovat.
Tento drak je nabušený, vysoce výkonný, jistý, silný, robustní, bezproblémový, emotivní i oddaný. Vytváří závislost, skýtá dokonalost, čistou sílu a ukrývá v sobě naprostou špičku. Seznamte se s dlouho očekávaným králem vzduchu. Bez legrace ? to vše vám drak opravdu ukáže! Tento drak vás pošle až na Měsíc a zpět. Z nuly až k hrdinovi, a to ve zlomku sekund. Přesvědčte se sami nebo v nezávislých světových test magazínech.
Rám draka s pěti vzpěrami je ten nejpevnější, jaký byl kdy vyroben a Hyper je s ním opravdu skálopevný. Ve vzduchu se netřepotá, dodá vám čistý zdvih, klouzání a naprosto hladké přistání. S Triplex Ripstop to navíc extrémně táhne. Hodně to táhne, jako opravdová mašina.
Střední tlak na baru dodává Hyperovi výkon podle potřeby jezdce s opravdu dokonalou kontrolu.
Špičkové vlastnosti, žádný respekt. Zatáhni za bar, rozjeď to a bav se. Odraž se, pořádně tomu nalož, vyleť opravdu vysoko, nech ho letět a hladce přistaň. A pak to zkus jednoduše znovu!
2021 Hyper - "Go big or go home"
S modelem 2021 Hyper jsme pokračovali v trendu zlepšování draků v posledních letech: tedy poměru vyšší pevnosti k nižší hmotnosti. Drak 2021 Hyper 12m je o 0,4 kg lehčí než v roce 2020, ale pevnost a tuhost konstrukce i vrchlíku jsou stejné. 2021 Hyper 12m váží 4 kg (0,33 kg na metr čtvereční), což je velmi nízká hmotnost pro draka s pěti vzpěrami. Letos také přinášíme verzi Hyper do slabého větru ve velikosti 15 metrů, který váží neuvěřitelých pouze 4,4 kg, což je stejná hmotnost jako v roce 2020 u Hypera 12m (4,4 kg).
Snížené hmotnosti a stejné pevnosti bylo dosaženo těmito úpravami:
Kromě toho jsme přesunuli vývazy řídících šňůr přímo na náběžnou hranu, což vyvíjí menší tlak na vrchlík a vytváří mnohem přímější odezvu a rychlejší otáčení draka.
Šev náběžné hrany byl vyztužen další vrstvou Dacronu, ale zároveň jsme snížili plochu Dacronu zakrývající vzpěry na vrchlíku, protože je na ně nyní vyvíjen menší tlak.
Jako třešničku na dortu jsme představili nový ventil Airlock, který se požívá snadno, rychle a bezpečně.
Snížená hmotnost draka, nové vyvázání a poloha připevnění řídících šňůr přímo na hlavním banu vedou k mnohem lepšímu opětovnému restartu z vody (relaunch), lepšímu low endu, menšímu tlaku baru a rychlejšímu zatáčení. Všechny tyto části byly vylepšeny, zatímco hang time a lift (zdvih) Hyperu zůstaly nedotčeny. Naopak ještě posílyly. A jak všichni víme, kdo ho jezdil - je úžasný!
SIZE | 7m | 9m | 10m | 12m | 15m |
WEIGHT | 2.9 kg | 3.3 kg | 3.5 kg | 4.0 kg | 4.4 kg |
WIND RANGE (knots): | 15-40 | 12-33 | 11-28 | 9-24 | 7-20 |